Monday, March 5, 2012

Kurus tanpa exercise??

Salam 1 Malaysia!

Boleh ke kurus tanpa exercise tetapi pemakanan setiap hari x payah kntrol? Sat ni la aku godek2 website google jmpe la produk2 yg kata kurus tnpa diet dan exercise. Well, aku boroi, jd bnd2 cmni sgt la menarik attention aku. Ada 2 produk yg aku terbace.



1) Giffarine Chitosan Tablet.

Produk ni sgt laku sampaikan kbykkn website2 yg jual kehabisan stok! Wahh berkesan sgt ke? Menurut website Giffarine, chitosan tablet ni dpt memerangkap lemak dlm bdn kte dh dkeluarkn melalui sistem nyahtinja atau bhs kasarnya, tubek kot taik mu! :)

Cara makan bnd ni, telan 1 pil sebelum mkn. Xpyh diet dan boleh mkn ape sahaja! Erm mcm best. Okeh aku nak dptkn 1 kotak. Xmahal mana pun harga. 1kotak mengandungi 60tablets. Setiap tablet mengandungi 300ml chitosan. Harga sekotak rm79 (JER).



2) 21st Century : BurneX

Produk ni produk baru dari syarikat yg memang famous dalam pembuatan supplement utk laki2 dan pmpuan. Menurut website 21st Century tu sndri, bnda ni membakar lemak2 kte dr dalam tbuh. Cara makan pil ni, 1tablet ditelan selepas makan. Xpasti kbenaran, blm ada testimoni kerana produk bru. Harga sebotol (60tablets) rm39.90.



Kedua-dua produk d atas 100% herba jadi sesuai utk vegetarian. Aku bkn promoter utk produk ni. Just nk berkongsi ape yg bru aku temui untuk kurus tanpa diet dan exercise. Aku sibuk dan hmpir tiada masa nk exercise. Boleh jgk disebut sbg malas exercise. K, chow!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

9 comments:

Anonymous said...

dah bekesan ke makan? nk try jugak tp tu la crik review xde..huhu

lavender441 said...

berkesan jugak. kalau nak lg berkesan, workout lah. Kevin Zahri yg bgtau cmni. at the same time kena kontrol kalori masuk.

Unknown said...

kalo nak beli bole pi beli kat pages sy ye.. jemput la singgah www.facebook.com/chitosanmalaysia

zura said...

Penah makan burnex dlm 1 minggu, ada gak trun 2kg...tapi mest makan supplement lain spt BA-A n fat buner powder 21st century,..

Nisa said...

Boleh tak kongsi camna cara makan tiga2 ni?masa bila nk mkn dn pjarakkn utk tiga2 supliment ni.

Nisa said...

Boleh tak kongsi camna cara makan tiga2 ni?masa bila nk mkn dn pjarakkn utk tiga2 supliment ni.

Nisa said...

Boleh tak kongsi camna cara makan tiga2 ni?masa bila nk mkn dn pjarakkn utk tiga2 supliment ni.

Abg singa said...

Ada tulis kat botol... sebiji sehari

Anonymous said...

Alhamdulillah mmg berkesan